Känn dig behövd

98761-1450
Allt på kollaget finns att köpa hos
Accessora.


Vad kryllar av beauty- needs om inte vinterhalvåret. Torra läppar, trasigt hår, torra kinder och händer och knasigheter med huden överhuvudtaget. 3 saker jag är i stort behov av just nu...

ROUGE. Duwops Blush Therapy's har inte bara ett underbart namn - förpackningen är något jag med stolthet skulle kunna låta "råka" trilla ur handväskan en eller två eller tre gånger om dagen. Den ser helt oumbärlig ut. Ajt?

LÄPP- MEDICIN. Här kommer vi till need som i jag-behöver-verkligen-det-här. Mina läppar mår inte bra. Balm Balm skulle jag ge ett försök i alla fall. Miljövänligt dessutom. Hej snygg värld i framtiden också!

MOT KALUFSEN. Frisyren är inte vad den borde vara. Lätt trassligt. Känns torrt. Känns fel. Har inte sett hår- fixarn på kollaget ovan någonsin förr. Men beskrivningen hos Accessora lät bra. Väldigt. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback