Jag skulle kunna bo i en kofta

98761-1485
Jag har Stella- feber! Det måste helt enkelt vara alldeles för snyggt för att vara sant. Eller så är det både och. Sant och snyggt. Klingar inte fel, ha? Grejen med Stella McCartnet är för mig hut alla plagg kan användas på tusentals olika sätt. Som koftan ovan. Passar prima på festen, på våren och sommaren, på vintern. Till våren och vintern med ett par strumbyxor också, såklart. Skofavoriter att matcha med:

ISSA: Här tas paljetterna till nya höjder. Nämligen till golvet, fötterna. Så mycket roligare med paljetter på fot än som klänning eller kjol (som resten av halva Sverige nu har).

PEDRO GARCIA (FAVORITER): Nyansen gör mig helt enkelt knäsvag. Svag i knäna. Som att ramla ihop. Men inte gör det ont om man skulle ha Garcia- flatsen. Icke.

DIN SKO: Såg de in action i morse, och till skillnad från skor på så många andra produktbilder så är dessa faktiskt way snyggare i verkligheten. Knäppa, sjuka, roliga - men ack så uppiggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback