Jag önskar...

98761-1483
JUL- LOV. Aktivitet: läsning. Troligen tidpunkten på året då jag läser som mest. Eller i alla fall en del av den. Brukar börja där vid juletider någon gång, i alla fall. Och med detta sagt förstår ni ju också vad underbart jullovet alltid är för min del.

KOFTA MED KNYT. Jag äger inte många långärmade plagg, men nu är det nog faktiskt dags att investera i något värmande. Motvilligt, observera ordet motvilligt (lätta sommarkläder är så mycket bekvämare på något vis). En stickad eller virkad kofta med knytskärp i midjan - jatack.

I BILEN PÅVÄG TILL FLYGET MOT THAILAND. Känslan man har innan man är på själva resan är ju hälften av det roliga i princip. Att få längta lite, känna pirret i magen, fika på flygplatsen och ta det lugnt och bara tänka tanken att om x antal timmar befinner jag mig på andra sidan jordklotet. Och där är det varmt. Och här är det kallt. Jag skall skaffa bruna ben! Tjoho!

LUSSEBULLAR. Det skall vara saffran och det skall vara russin och det är underbart. Vad vore julen utan dessa krumilurer. Svar: God jul utan god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback