Att önska

98761-1445
Jag är en sådan där person som alltid vill ha en massa saker, men när det kommer till att önska sig så är allt puts väck. Men förrutom lite grym jullovs- läsning och några skojiga filmer så finns det 3 saker jag vill ha. Alltså ljuger kollaget en aning. Stövlarna - okej, fortfarande mer vill ha än önskan. Väskan (Longchamp Le Pliage i de bästa måtten, såklart) är önska.
Och så var det det där med Grey's Anatomy- boxarna... De hade verkligen satt pricken över i på hela året. Och nu råkar det vara så att jag tror priset på Fashion- Marias
tävling är just en sådan box. Tävla, tävla, tävla!

Kommentarer
Postat av: Sarah

De där stövlarna har jag, fast svarta. Väldigt sköna och snygga för det priset tycker jag ;)

2007-11-06 @ 14:56:32
Postat av: Anonym

Just de stövlarna har jag också ( : I brunt då.

2007-11-07 @ 16:41:35
Postat av: Beth

Sarah och anonym: Åh, lyckliga ni! Jag kan verkligen inte sluta tänka på dem :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback