Värsta sorten

klänningens mönsterStudentuppvaktning equals ledig från skolan... Hm, equals en massa tid innan själva uppvaktningen börjar. Jag har därför spenderat denna morgon hittills med skönhetssömn, en o- stressig frukost samt en långdusch. Efter denna långdusch har jag också hunnit peela benen, och smörjt in dem med mina nya LDB'sar. Åh, vilka bra köp de där var! Av peelingen blir benen som... hur "mjuka" som helst!

Och eftersom jag är på värstaste sorten av fix- humör skall jag nu gå ut och sätta mig i solen (värmen) och fila naglarna, måla naglarna, sminka mig och bara ta det lugnt. Det är en härlig dag idag, so far!

På bilden intill ser du mönstret som klänningen jag skall ha på mig idag bär.

Kommentarer
Postat av: Angel

Härligt å va ledig ha en toppendag i solen gumman

Postat av: Anna

köpte just en LdB-peeling idag, vad bra att den var bra då ;D

2007-05-31 @ 18:15:34
URL: http://aannaas.blogg.se
Postat av: Anna

köpte just en LdB-peeling idag, vad bra att den var bra då ;D

2007-05-31 @ 18:15:35
URL: http://aannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback