Väldigt vardaglig blogg idag. (Snart: Ugly Betty)

98761-1057Det är något sorts fel på mitt huvud. För tillfället, alltså (; Huvudvärk. En inte så mysig sådan. Känns som om någon har lagt in en sten i mitt huvud. Inte en spetsig som typ kommer med en stickande smärta eller så, utan en rund som bara gör konstant ont. Usch. Vatten är mitt botemedel.

Funderar på morsdag- present också. Mamma läser säkert det här, så jag tänker inte avslöja någon av mina mer seriösa funderingar. Men dessa badger- balmsen i ett gift-set hade väl vart en söt present? Finns hos accessoara, men de är tyvärr slut på lager. Inte jippie.

Kommentarer
Postat av: Christin

Har en badger balm med kaneldoft. Funkar bra :)

Postat av: Sandra

hjärta ugly betty ;)

2007-05-22 @ 21:41:07
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: Syedaurora

Really great site man!!

2009-07-29 @ 13:57:52
URL: http://syedaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback