Vaddå Tisdag?

picknickJag har blandat ihop veckodagarna något kopiöst. Eller snarare mitt tänk, min inre almanacka. Haha, det lät djupt, men jag vet inte hur jag skall förklara det på annat sätt.
Idag -  exempelvis - känns det mer som att det är måndag eller torsdag, än en helt vanlig tisdag. Så jag hade planerat full blogg- och kul- jobb (typ... skriva)- kväll, som jag nu måste planera om till en TV- kväll. Av förhoppningsvis förståeliga skäl. Jag är ju inte den enda människan som följer Ugly Betty (och Justin) och DHW, i detta avlånga land.

Hoppas jag kommer in i den normaladagsrytmen snart igen bara, så jag inte vaknar upp på lördag morgon och tror det är måndag. Den upplevelsen vill jag helst fortsätta leva utan att ha i ryggsäcken.

Knåpade snabbt ihop en kollage också. Blev så ruskigt sugen på att göra ett picknick- kollage. Vill gå på picknick också - men när skulle en sådan som jag ha tid med det? Hm...


♥ Skor ScoopBlå grå klocka Marc By Marc Jacobs ♥ Örhängen Miss Hoax ♥ Gul filt att lysa upp med IKEADet populära American Apparel- linnet. ♥ Prickig, söt kjol Richard Noll

Kommentarer
Postat av: Sassa

ja eller hur är Justin bäst i Uggly Betty? såå skön:)

Postat av: Nina

hehe får ta å kolla in d då :D

2007-05-08 @ 21:54:41
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: josefine

snygg design på bloggen :)

2009-01-21 @ 15:25:00
URL: http://josefinebergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback