Typiskt

beach balm
Vilken typisk söndag! Grått, regnigt, segt och pluggande. (Jag kommer gå in i väggen av detta pluggande, två och en halv vecka innan skolplikten släpper för min del). Jag har fortfarande inte kommit speciellt långt vad gäller svenska- skrivandet och dessutom har ett manus till ett arbete försvunnit. Spårlöst.

Som plåster på såren (ungefär) har vi i alla fall alldeles nyss vart och köpt godis, och dessutom blir det grillat till middag. Tänkte föreslå att familjen kunde kolla på Brokeback Mountain ikväll också. Spelade in den igår, och jag har aldrig sett den tidigare.

Förresten så har
jag äntligen fått köpt Hawaiian Tropic Beach Balm också. Luktar rent ut sagt ljuvligt.

Kommentarer
Postat av: Sassa

åhh, den vill jag med ha,den luktar asgott. säg om den är bra sen ;)

Postat av: SKÖNHET&MODE/Tips&Råd

håller med! främst de mörkblå på bild 4a som kändes lockande:D Dom tackar man inte nej till!

2007-05-27 @ 19:13:44
URL: http://beautycave.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback