Skorna jag skulle ha köpt

kasse
Jag har vart dålig med mina drömmar det senaste, tycker jag. Det gäller bara att hitta de alldeles perfekta plaggen, i rätt kombination... De plaggen som jag gillar mest, som jag skulle trivas i mer än i allt annat. Det är det som är grejen. Det är det som är dagens dröm:

Vitt farfars-linne från Kate Moss för Topshop: Ett sånt här baslinne borde väl alla ha? Dåligt att inte ens jag själv har ett då... :/ I alla fall har jag en liknande t-shirt, men ett linne är ändå alltid ett linne...

Blå chiffong-kjol från Cesare Fabbri: Jag har sett sjukt mycket snyggt från Cesare det senaste. Och denna gången är det inte illa heller. Åh, tänk denna kjolen uppsatt precis under bysten. Så coolt.

Skärp från Dazzling: Kjolen håller vi uppe med ett snyggt, smalt skärp.

Skor från skopunkten: Jag vågar inte ens tänka på hur nära jag var att köpa dessa, då jag istället köpte ett annat par. Ett par som jag hittills inte har användt. Gah, vad jag ångrar mig. Jag skulle köpt de svarta snygga. Skit samma om jag inte kan gå i dem - hur skall jag lära mig om jag inte vågar försöka?

Kasse från H&M: Kassen gör någon slags tycka-om-comeback från när man var i 6-11 årsåldern. I alla fall när jag var det. Nu tycker jag om den igen. Den är sådär slapp och slarvig, men med ett tryck på - ändå så genomtänkt.



Kommentarer
Postat av: Johanna

fint kollage! :)

Postat av: Sassa

Dom skorna har jag med funderat på :)

2007-05-11 @ 20:10:29
URL: http://sassans.blogg.se
Postat av: alma

jag hade nog skippat kassen, men resten var helsnyggt! (; speciellt tillsammans också! har också funderat på skorna...

2007-05-11 @ 21:50:56
URL: http://almah.blogg.se
Postat av: Michelle

gud vilket snyggt kollage ;)

2007-05-12 @ 18:14:59
URL: http://somethingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback