Något med luggen

Satt och funderade på vilka de snyggaste, finaste videosarna är och jag kom fram till att Nelly Furtado har gjort några snygga videos. Jag tror det är något med luggen. Och ljuset. Snyggt som tusan. Om jag hade haft en bra sångröst, tyckt att det var kul att sjunga inför andra människor och hade fått chansen att spela in en musikvideo hade jag velat ha en i stil med Nellys.

Förresten finns det en bild på mig om man bild- googlar på Nelly Furtado. Fast det är alltså jag, och inte Nelly. Om ni råkar blanda ihop mitt överhuvud och... hennes överhuvud? Den är från i somras förresten.. Sommar!
98761-1061

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja, det är sannerligen något med luggen :D

2007-05-23 @ 18:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback