Matcha sommar- glassen med en byxdress.

98761-1060
Fick precis veta att kompisens lillebror skall gå i samma klass som min lillasyster. Kul, kul i och med att vi slutar i varandras klasser nu, jag och hon alltså (: Förresten var det säkert flera månader sedan jag var inne på
Bikboks hemsida, men jag tänkte kika efter klänningar där så jag klickade mig in. Några vidare snygga klänningar hade de inte, men kolla bara på suiten här ovan. Så snygg så det gör ont att jag inte har den själv. Ännu. 249 pix för denna. Not so bad.

Kommentarer
Postat av: angus

Den var riktigt cool :) brukar inte gilla bikboks sortiment, men letar man så kan man ju hitta snygga grejer i alla affärer!

Postat av: Eirikfredrikke

Hello, This site is a brilliant idea!

2010-05-14 @ 11:20:54
URL: http://eirikfredrikke.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback