Klänning, hit?


Jag är helt galen. Måste ha en supé- klänning. Måste. Alla vännor (okej, nästan alla vännor) har redan hittat en fin klänning. Jag är helt off. Måste köpa en snart. Jag gillar den glänsande på bilden ovan, från Indiska. Den är faktiskt riktigt söt. Men då vill jag har färgglada accessoarer. Det får inte blir tråkigt. Det är inte jag.

Och nej, den gröna klänningen är inte tänkt att använda till supén (; Men hade den inte var jätteskön att springa runt i till sommaren tror du? Jag tror.

Kommentarer
Postat av: Angel

Jag gillar den silvriga den är söt

Postat av: sofia

Jag skulle satsat på Acnes eller AA's fodral med ryggurringning! yummieyummie. Men den silvriga är söt också!

2007-05-22 @ 11:15:38
URL: http://sofiaw.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback