Glassigt

98761-1082
Bara ett arbete kvar i skolan nu! Och det skall göras så bra, jag är så bestämd på det. Eller ja, jag skall göra mitt bästa. Vi får se hur långt det räcker.

Långa dagar, läxor och lite finare väder är ingen bra kombination för bloggens del, men jag försöker så smått. Blir väl åtminstone lite bättre till lovet! Ah, bara 15 dagar kvar. Imorgon skall jag på studentuppvaktning förresten, så det blir väl inte övermycket blogg då heller. Men nu vet ni i alla fall! (: Dagens dröm går i ljusa, väldigt våriga toner.

Skor: Åh, vad de här hade vart avändbara för mig i vår. Silvriga kilklackar passar till typ allt, och vid flera olika tillfällen. Dessa kommer från Christian Louboutin.

Klänning: En vacker skapelse från Splendid, som är ett sånt där plagg som man skulle kunna använda varje dag hela sommaren. Med lite snygga, färgglada accessoarer blir du sommarens pingla nummer ett!

Halsband: Glass, tänker jag på. Marie Helene du Talliac står för detta konstverk.

Paraflax: Genomskinligt skall det vara, och gärna som här med färgglada prickar! Wedins, ack - wedins! Inte mycket fult som kommer från den  hemsidan, åtminstone.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Oh, härligt! Ett sånt paraply skulle man ha, då skulle ju nästan regn vara kul!

Postat av: Sofia

härlig outfit! (:

2007-06-01 @ 19:29:31
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback