För ärlig?

Jag är så kär som man kan bli i denna outfit från VILA. Så kär som man kan bli i kläder alltså. Över huvudtaget. Shortsen - hög midja. Jag måste ha ett par shorts med hög midja i sommar. Det är det största måstet av alla. Sedan hade den tunikan inte vart helt fel till heller.

Och nagellacket. SÅ skall det se ut! Så skall det se ut! Orange- rosa framför skrikigt neon. Mavalas Hong Kong, typ. Neonrosa är för uttjatat. Nu är jag alldeles för ärlig... Bilden kommer i alla fall från VILA's sommarkollektionss- katalog.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

De shortsen har jag stått och larmat men de är slut nu ;) men det finns ett par jätte söta i svart och vit med hög midja också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback