Färg som är snyggast på naglarna?

Så, nu hade jag haft den förra frågan "Vilken kategori gillar du mest på min blogg?" ett bra tag, så det var minnsann dags för en ny tror jag bestämt. Så nu ligger den uppe! Nu är jag lite intresserad av att veta vilken färg ni föredrag på naglarna. Och nu snackar vi först och främst fingertopparna, för den undrande. Skall bli spännande att se.

I alla fall ser ni på bilden intill resultatet av förra frågan. Flest röstade på Beth's kollage och sånt, men skall jag vara helt ärlig så tror jag bestämt att jag står för 4 av de där rösterna. Jag var ju tvungen att rösta på något för att se hur ni andra röstade. Och nyfikna jag var tvungen att... tja, kolla det.. 4 gånger (:

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker också det är bra faktiskt, men det känns lite trist att de blivit så oförskämda och snor saker rakt av!

Postat av: matilda

svar: haha ja faktiskt !

2007-05-09 @ 21:20:10
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Sweet Sabine *

Åh, roligt med undersökningar..

2007-05-09 @ 21:25:10
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback