En lite blondare Glader

(:
Här fick man minnsann till en rolig bild. Hos frisören gick det bra. Fick till en lite mer uppklippt frisyr än vad jag brukar ha, samt att jag la i lite ljusa slingor. Helt enligt planerna, alltså. Jag är nöjd, riktigt nöjd. Tror det var bra att bara börja med lite ljusa slingor istället för att göra hela håret ljust direkt. Som min frisör sa; "Gillar man det kan man ju bygga på mera senare". Precis vad jag troligen kommer att göra. Dessutom tror både hon och jag att mitt hår kommer solblekas en del i sommar. Ah, härliga sommar.

Fick dock inte till någon bra bild på just håret, men jag tog den här för den var minst allvarlig. Jag är så allmänt trött på allvarliga bilder, haha. Dessutom visar jag ju här upp mina nya solglasögon som jag råkade köpa idag. Wayfarer- kopior från Glitter. Not bad, not bad.

Kommentarer
Postat av: Amanda

schnyggt ;)

2007-05-18 @ 19:05:53
Postat av: fröken Främling

wayfarers-modellen från glitter är skönt snygg.. tyvärr slutsåld vart jag än går.

Postat av: julia

Visa gärna bättre bild¨på håret, Är lite avis på ditt långa ju!!
Och gör gärna min utmaning, kram

2007-05-19 @ 01:40:31
URL: http://honjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback