En anteckningsbok

stkhmVaknade alldeles för sent för vad som fanns tid för idag! Jag skall plugga, måste städa och framförallt vill jag få tid för bloggen igen också! Eller få mer tid för bloggen i alla fall. Det är ju ändå något av det roligaste jag vet, att blogga.

Anteckningsboken här till höger, den är ju hur cool som helst. Och den är ju nödvändig också. Funderar seriöst på att köpa ett tiopack med riktigt fula anteckningsblock bara för att jag behöver ha, men det är ju bättre köpa ett som är snyggt istället. Tycker jag. Och den här är ju en perfekt "skriva-ner-allt-man-tänker-på-och-behöver-komma-ihåg"- bok.  Speciellt för mig. Den kommer från
Stockhome. Stilren, perfekt i väskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback