Drömmen först!

barfota till det...
Ännu ett fantastiskt photoshop- kollage av mig (tolka det hur du vill). Solen skiner lite mer idag än vad den gjorde igår - en dag som gjord för solstolen. Skall nog föska hinna med att slänga ut en dagens outfit idag med, men först skall vi ta drömmen;

T-shirt från Minimarket: Jag vet inte exakt hur lång den är i den verkliga verkligheten, men i min verklighet är den typ lårkort. På mitten på låret alltså. Superskönt en sådan här dag.

Silverskärp från H&M: Till en vit t-shirt som man skall använda som klänning piffar ett smalt silverskärp upp likt ingenting annat. Jag har en känsla av att jag måste införskaffa ett sådant här innan sommaren drar igång på allvarligt (haha) allvar.

Nagellack i färgen Charmeuse från Essie: Rosa fingernaglar, rosa tånaglar och outfiten är komplett. Yep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback