Back to 1st grade

dr?

Det är inte många dagar det senaste som jag bjudit på drömoutfits. Har liksom inte fått till något snyggt. Och nej, jag skall vara ärligt... Jag har inte haft orken heller. Är så mycket med skola och så vidare nu. Och jag skall inte påstå att jag jobbar över vad gället skolan heller, men bara tanken får mig att ramla ihop i fåtöljen och stanna där. Buh. Fast nu är det ju bara 26 dagar kvar... sedan: aldrig mera grundskolan! Tjoho!

I drömmen går jag dock tillbaka till typ... tja, 1:an? Snyggt.

Shorts / Monki : Monki, i love u.

Vit tisha / Topshop : Enkel, men användbar och inte ful.

Skor / Din Sko : Ser man på! Vad sommarfräscht!

Halsband / H&M Barn : Jag får flipp på H&M Barn som alltid skall ha allt det snyggaste som finns.

Hårband: Slarvig tofs är räddaren i nö(r)den. Ungefär.

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygg outfit ;) gillar speciellt de barnsliga men ändå fina halsbanden!

2007-05-19 @ 20:09:09
Postat av: Michaela

åh.. så snyggt:))

Postat av: L

störtskön outfit. avslappnad utan att bli tråkigt.

2007-05-21 @ 12:18:31
URL: http://notyoujustme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback