31 dagar till skolavslutning. 1 dag till silviakaka.

98761-1020Idag sa de vilken tid vi slutar på avslutningsdagen. De nämnde när supén är, när kåsjödagen är (som alltid är bland det sista som händer innan sommarlovet). Det är bara 4 veckor kvar. Kan inte tiden bara springa iväg? Fort, fort, fort!

Dessutom skall kompis- Sofie ha bakat Silvia- kaka tills imon. Och belive mey, hennes silviakaka är mumsfillibaba. I like. Hm. Men jag måste plugga. Och jag har noll inspiration. Noll plugg- lust. Noll motivation.

Allt jag ständigt och jämt kan tänka på är varma dagar i Fjällbacka i sommar. Spontana morgon/kvälls-dopp. Dag- dopp också (när vi ~grannarna, jag och mina systrar~ bada uppåt 10-15 ggr om dagen). Jobba. Jag vill jobba, faktiskt. Jag vill att vännor kommer upp och vi skall åka ut på en ö, tälta och ha det skoj! Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Ida

den där kakan är ju helt underbart god, min farmor gjorde alltid såna

Postat av: Anonym

Älskar Fjällbacka. Min kompis har landställe där, jag och några andra kompisar följde med henne ner och hade det jättemysigt! Hon bor nästan precis där bilden är tagen! :P

2007-05-18 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback