3 filmer jag måste se (i sommar)

image1067


Går upp en hel del bra på bio just nu. Och jag kan väl börja med att säga att jag inte tänker tjôta om "Pirates" här, många andra gör det så bra själva (; Jag har istället listat upp mina absoluta måste-se. Och deras premiärdatum ser du på bilden ovan.

Hata Göteborg. Som Göteborgare är det nästan frivillig tvång på att gå och se denna. Den verkar riktigt bra. Och jag antar att de snackar Götebosska i den? Äntligen, i så fall!

Zodiac. Jake Gyllenhaal och Chloë Sevigny. Två rätt av två.  Sjuk, läskig skräckfilm dessutom. En sådan skall man nog få plats med.

Harry Potter och Fenixorden. Det största måstet av alla nästan. Mina vänner håller på att gå sönder av mitt tjôt om Harry Potter. Den skall ses. Jag har nedräkning på den. 50 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hata Göteborg handlar om ett killgäng i Helsinborg så dom flesta pratar skånska. Men sen kommer det en kille från Göteborg och han pratar då göreborska :)

2007-05-24 @ 21:51:36
Postat av: Fröken Fredag

De där vill jag också se :)

Postat av: amanda

hata göteborg är jättehärlig : ) haha . snygga , goa pojkar också . (;

2007-05-25 @ 16:02:48
Postat av: Johanna

ÅHH, Harry Potter! Jag längar också ihjäl mig, jag är en såndär äkta hp nörd ;)

2007-05-28 @ 13:44:27
URL: http://johannasnackarskit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback