- Godmorgon budgetskor!

skor i budget!

Nu är det helg igen! Snart i alla fall. Vid halv två någon gång sådär. Skönt med veckor då man bara går i skolan två dagar (vilket egentligen antagligen bara händer 1, max 2 gånger om året) under en vecka. Det kan icke förnekas.

När man går till ICA kan man ta vägen förbi din sko. Det var exakt vad jag och lillasyster gjorde igår. Innan en viss pappa hann sticka in huvudet i butiken och säga "Hur många skor har vi redan hemma?" så hann jag i alla fall få syn på par nummer ett på bilden ovan. De för 340 kronor. Hade sett dem på internet innan och jag tycker de ser... de ser inte vackra ut på den där bilden - men IRL var de faktiskt riktigt söta.


Jag var inne på indiska med och fick syn på de mest underbara, flätade, svarta jesussandalerna du kan tänka dig. De skall sparas till! Hoppas de finns kvar till typ slutet av juni, för då tillåter jag väl mig själv att börja spendera pengar igen. Indiska hade inte fått upp någon bild på dem på internet, men  Din Sko har någon annan rätt cool variant i lack som du ser som nummer tre på bilden ovan. Och priset? Vågar man u-t-a-l-a det? Kan det vara sant? 180 pix!


Mellanparet kommer från skopunkten och är supersnygga. Vad mer kan man säga? Matcha med shorts. Tror jag faktiskt. Jeansshorts är snyggare till denna än en söt klänning. Det tar emot att skriva så lite granna (varför?), men jag tror nog det just nu. Fast så är jag fortfarande morgontrött. Men nej, inga ursäkter - shorts till dessa!


Kommentarer
Postat av: Jytte

Ojoj dom var inte lite fina :D Favoriten var den första :)

Postat av: Anonym

älskar alla tre!!dina kollag e fett fina ;)

2007-05-04 @ 15:38:40
URL: http://newitshit.blogg.se
Postat av: Sweet Sabine *

Jag gillade dom i mitten :)

2007-05-04 @ 16:04:40
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: sofia

Funderar på de i mitten faktiskt :)

2007-05-04 @ 16:51:44
URL: http://sofiaw.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback