Ytterligare en fundering som inte kommer någon vart

Funderar fortfarande på priser och sånt där vad gäller frisyr. Vill ju lägga slingor i liknande färg som MK's hårfärg här på bilden intill, för att sedan lägga fler och fler slingor. Men jag börjar någonstans. Tänkte jag.
Och jag har extremt tjockt hår. Och typ så långt så det går kanske en 20 centimeter ovanför rumpan.
 
First of all: Jag hatar att ringa folk. Pratar hellre med dem face to face, om man säger så. Jag behöver ringa och fråga hur mycket det skulle kosta ungefär och så att slinga mitt hår, samt att klippa topparna. Jag är så dålig på att prata i teflonen. Men så skall  man inte tänka. Över till punkt två; är man helt lost om man tar med sig en bildMary Kate till frisören? Vi har ju typ samma frisyr (på bilden), men det är själva färgen jag skulle vilja visa och ha. Är det någon som tar med bilder som exempel till frisören längre? Eller kommer dem börja skratta åt mig när jag kommer dit? Haha.

By the way; Jag har haft samma frisör hela mitt liv, och jag kan inte tänka mig någon annan. Alla andra bara drar i mitt hår och skriker "SJÄLVFALL" eller "ÅH VAD TJOCKT" i en halvtimma innan de kommer igång. Jag vill alltså tipsa om att behålla samma frisör så länge som möjligt. De lär ju ändå känna ens hår på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ta med bild! Det är lättast för frisören så! :)

Postat av: Linn

jag tycker du ska ta med bilden så att frisören verkligen kan se hur du vill ha det

2007-03-22 @ 20:50:53
URL: http://lajn.webblogg.se
Postat av: Debbie

Jag har alltid med mig en bild! Då vet han hur jag vill ha det, kan ha med mig flera bilder ibland, haha "Den där luggen" och "Dom där etapperna!" ;P lättast att visa så! Har haft med alla möjliga kändisar på bild, haha :P också haft samma frisör hela tiden. Han är topfrisör så jag har inte haft nån anledning å byta! Men jag funderar lite på det!

2007-03-22 @ 20:56:44
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Blogward

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-11-10 @ 10:38:05
URL: http://www.blogward.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback