Vem-som-helst-när-som-helst: Vår- hjälpare

Vem-som-helst-n?r-som-helst

När det är som det är nu: det snöar lite på måfå, för vintern kom föär sent så den vågar inte riktigt slå till stort. Kanske blir den lite extra självsäker någon dag, så den snöar ner  flera decimeter. Men såvet den itne riktigt om det är okej, så allt blir bara veligt.
Och våren är som en vitsippeknopp hela den. Vill så gärna slå ut, så fort som möjligt - men hur länge tänker vintern dröja? Jag tycker vi hjälper våren lite på traven, med en outfit som är väldigt vardaglig - men som passar vem som helst!

Jeans från Topshop
Vi lämnar de jättemörka jeansen i vår, och drar på oss lite mer "normal"-tvättade eller åt det ljusa hållet. Dessa jeansen är ganska mycket vad jag syftar på när jag säger "normal"-tvättade.

Tröja från Vero Moda
Inte ens tvåhundra kronor och du får vårens skönaste plagg. Gräddvitt är vårigt och du kan matcha hur du vill, nätan när som helst. Vilket är syftet med hela kollaget.

Skor med peeptoe från Bianco
Skit i om du matchar babyrosa-ljusgul-ljusblå-ljusgrön! Det är våren vi hjälper, för tusan!
Bara fötter i skor liknande dessa ÄR vår.


Pärlörhängen från Miss Hoax

Vanligaste örhängena är väldigt... klassisk- söta. Vårigt i kombination med något så konstigt som skorna.

Barn-armband från Asos
Jag tyckte bara att detta såg så härligt ut så jag var tvungen att ta med det. Hade kanske passat bättre bara till ett linne, i och med de stora pärlorna. Man önskar man vore 5 igen när man ser detta.

Smink-väska från H&M
Hello Kitty- prylarna börjar bli uttjötade, men en sådan här väska kan man minnsann få plats med i väskan. Väldigt söt.

Puder från H&M
Skimrande är vackert. På våren skall man vara sådär lite ljus i hyn med rosa kinder. Alltså är denna - perfekt.

Breeze ögonskugga från Make Up Store
Lite skimrande på ögonlocken är inte heller fel. Aprikos- orange- blandad färg är snyggt. Sött. Vackert. Vår. 


Kommentarer
Postat av: sofia

Skorna måste jag kolla in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback