Väska upphittad!

98761-848
Hittade en väska jag sydde i 7:an. Inte alls avancerad, men ganska snygg i rätt kombination. Fodret innuti är det vindruvor på. Jag hatar att säga det - men den ser mycket tråkigare ut här på bild (helt tillplattad mot golvet) än vad den gör i verkligheten (fylld med livet, typ).

... så det blir en "skoj"- in-my-bag, sålänge. Var ett tag sedan jag hade en sådan, så jag la ihop en nu när jag ändå rotade fram en gammal väska som jag ändå hade tänkt fota och lägga ut här. En annan in-my-bag kommer snart igen, I do promise.


Vanliga, gamla plånboken från Portsmouth. Jag känner att jag vill ha en ny, nu.

Solglajjor/H&M och solglasögonfodral/Indiska. Blomstrande solglasögonfodralet kostar bara 19.90 pix - tips, tips!

Apotekets Hudsalva. Okej, jag fall för grupptrycket. Men den är precis lika underbar som den beskrivs av alla bloggerskor, och jag är helt enkelt tvungen att tipsa vidare.

Två små minilack (1 svart, 1 rosa) från Depend. Om det blir akut, så att säga.

MP3. Just nu är det en mix av allting i den, för jag är så dålig på att bestämma mig vilka låtar jag vill lyssna på.

Mobil. My darling, vad skulle jag göra utan denna? Har allt jag behöver typ: Kalender, MSN, Kamera, Röstanteckningar och sms- funktion.

Bok: Skriv på! av Elizabeth George. En handbok i att skriva romaner. Har inte kommit jättelång, men är fast. Är väldigt intressant och samtidigt kul att läsa!

1 rosa bläckpenna + 1 blå bläckpenna. En rosa för skojsigare tillfällen, en blå för... annars.

Hårsnodd. Måste.

Bok: Bergdorf Blondiner av Plum Sykes. Började ju precis läsa den, men jag gillar den redan. Man känner sig lite extra cool, med den i handen. Typ. Lite Beyond.

Jo, så är det en gammal Glamour- tidning också. Om jag inte orkar med någon av bckerna för en sekund eller två.


Kommentarer
Postat av: Angel

kul med sånt...

Postat av: emma

Det är roligt med sånt man gjort själv.

2007-03-31 @ 11:23:11
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: amanda

Kul att hitta något gamalt som fortfarnde är fint :)

2007-03-31 @ 11:37:23
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: amanda

Kul att hitta något gamalt som fortfarnde är fint :)

2007-03-31 @ 11:37:38
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: anna wintour

men va fin den var

2007-03-31 @ 11:56:05
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback