Uppdatering av lite av varje

R?kmacka! Mums!Och så börjar vi med en vanlig mening: bloggen var seg igårkväll. Vi fortsätter med en mer annorlunda mening: nu verkar de som om de har fixat det - på riktigt! I alla fall så har blogg.se fixat själva "bloggeri- fabriken" som jag så fint kallar sidan där man "styr" bloggen ifrån. Hoppas att detta håller nu!

Igår var jag hos tandläkaren igen. Är ju inte så ovanligt, men jag skriver det ändå. Fick någon sorts rälsliknande sak - fast halv - i underkäken. Och blåa ringar och grejer. Ömmar en aning. Och min läpp får inte plats längre, så jag ser antagligen ut som jag har gjort en mindre läpp-operation. Ungefär.

Ikväll skall vi först äta min favorit i kategorin indisk mat, och sedan skall vi äta räkor senare efter det. Mumsfillibabaaah, säger jag.

Kommentarer
Postat av: Vetleanna

Merci for all the wonderful writings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback