Strutta, struttar, struttade...

quattroEn kompis (Pe-pe-nilla, acually) var på MakeUp Store och blev sminkad idag och så. Jag och Emma var nere och kollade på. Blev riktigt snyggt!

Efter att vi "skilts åt" (oh, dramatiskt), struttade (roligaste ordet) jag runt lite själv bland butikerna. Ended up på ICA från vilken jag gick ifrån med Ahlgrens lackade limited edition- bilar och en Quattro rakhyvel. Lite sommarkänsla att köpa sig en ny sådan. En rosa sommarkänsla, dessutom. För bara 75 kronor. Super-duper-bra!

Bloggen har fått gå åt sidan lite för allt skolarbete, men jag skall försöka ge den mer tid. Fast jag är långt ifrån färdig med alla arbeten och läxor - tålamod, mina vännor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback