Sommarbarnet herself tog över bloggen.

.. okej, det går frammåt med spanskafraserna - nu kan jag ungefär 10-15. Efter ungefär 1½ timmas pluggning sittande på kudden i sängen. Innan jag nästan föll ihop. Och varför gör det så ont i ryggen att sitta på knä i en säng? Äsch.

Det börjar bli tjötigt med våren, så jag hoppar till sommaren. Jag längtar något förjolat. Soliga, lediga dagar (att sommarjobba är bara kul, så det stör inte alls min ledighet), åka båt, sola på soldäcket, springa och köpa glass (solero, twister, magnum double...), och fatta vad detta innebär för bloggen! Jag har TID att blogga. Och sommarblogg är roligare än något annat. Det är ju faktiskt på sommaren man har tid att göra allt, och det är klart man bloggar om det! Åh, gud. Jag skall inte längta för mycket. Då svimmar jag innan jag ens hunnit till busshållplatsen idag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja gud va sommaren är välkommen nu!

Postat av: Jossan

Åh, jag vill också ha sommar! :)

2007-03-22 @ 16:09:31
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback