Regnig tisdagsmorgon

RegnRegnig morgon. Fast vi har ju sovmorgon idag, så det kanske hinner ljusna? På en timma? I alla fall - vi missar första lektionen (sjuk lärare), så börjar inte förrän 9.35. Tror jag. Men det jag är mest osäker brukar ju vara rätt. Så jag kör på det. Tror jag.

När vi väl är i skolan sedan, däremot - då slutar vi inte förrän 15.30 dagen till ära. Jag hatar tisdagar. Jag hatar onsdagar med (fast det kanske inte hör till saken?). Nej, nu babblar jag bara. Ha en bra dag, alla människor! C som i Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag hatar med tisdagar. men min mamma brukade alltid säga att det bästa med tisdagar är att det är en HEL vecka kvar tills det är måndag igen! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback