Onödiga listan? Hell no.

jag vill ha:

... påsk (+påskägg) Och fastän så inte brukar vara är det parantesen som är viktigast här. Haha, godissugen stänger ögonlocken och ser hav av... just det - godis. Sedan skadar det ju inte med lite påsklov heller.

... jag vill till restaurang Det var ett tag sedan man åt, eh, inte hemma. Kanske skulle åka och äta någon trevlig sallad på paprika någon dag. Brukar oftast äta kycklingsalladen, eller egenmixad. Men... en grekisk skulle inte sitta helt fel.

... skaldjur. Jag är västkust-tjej från topp till tå. Och då blir räkor, krobbor, kräftor + vitt bröd + mucho majonäs + citron + ägg aldrig fel på ett uppdukat bord.  Vilken tur då att vi skall äta just räkor imorgon då.

... Mars- och milkyway- choklad Jag vet inte vad det är med mig men jag är helt fast vid dessa två sorters choklader. Mums - oslagbara. Vilka är dina chokladfavoriter? Jag hoppas inte du säger snickers... (;

Påskägg?
Jag säger inte nej.

Kommentarer
Postat av: Idas stil

Min favoritchoklad är absolut Plopp och Center som jag måste käka minst en gång i veckan! Kul lista förresten ;)

Postat av: Jennifer

gillar inte snickers! jag älskar maraboudaim och milyway och plopp-caffelatte

2007-03-04 @ 17:49:38
URL: http://Marshmellow.blogg.se
Postat av: Juonap

i love this page keep it up.

2009-10-19 @ 13:51:15
URL: http://juonap.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback