Något liknande

N?got liknandeMP3:n är laddad. Jag är laddad. Snart far vi på snabbvisit till Fjällbacka. Skall bli skönt att bara komma upp, om än bara för en kort stund. Vädret ser ju inte ut att vara på topp precis, men det är mysigt att bara sitta inne också.

By the way; önskar att man kunde lägga in låtarna från youtube på mp3:n. För här sitter jag med all gammal musik. Eller ja, några godbitar har jag väl, men inte allt jag vill ha. "Say it Right"- Nelly Furtado och "Glamorous" - Fergie featuring Ludacris hade till exempel inte suttit helt fel. Har du dem, så får du gärna höra av dig. Kanske kan du mejla?

Har inte mp3:n på bilden men något liknande. Den fungerar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback