My very first flipbook

 

And what have I done the past two hours? Jo - först och främst har jag vart inne på en engelskspråkig sida - jag är galet lättpåverkad av det språket. Eller säger man så? Språket fäster sig fort i hjärnan i alla fall (höll på att skriva brainan, men hindrade mig själv - som tur är).
Jo, jag har vart inne
flip.com, vilket är en sida där man kan göra virtuella scrapbooking-album. Riktigt coolt! Jag fattar inte så jättemycket just nu, men ger man det lite tid känns det som att detta kan bli riktigt kul! Bli medlem du också, och gör så kallade flipbooks! Du kan ladda up egna bakgrunder, fotografier, videor och musik - men det finns sådant som sidan har själv också. Klicka in nu!

Haha, jag tycker det är skitkul. Lättroad som få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback