Munspels- proffs. Heter det så?

Åh, jag som hade spelat in ett jättefint musikstycke för er på kamerans video- funktion. Också ser jag att den där tidigare totalt onödiga funktionen, där man kan ladda upp just videor, är poof. Suck. Ni kanske får chans att höra mig spela munspel en annan gång, på en stor konsert tillsammans med typ... Robert Wells.

Och en till superdupernyhet! Jag har äntligen lyckats övertala en kompis att skaffa blogg. Hon har kollat runt i mja... ungefär en halv vecka nu, så hon skaffade en på lunchrasten i skolan idag! Säg hej till
Peppe!
Hon har inte kommit igång ännu för vi har ju vart i skolan hela dagen och så, sedan tar det ju alltid lite tid att lära sig också (: Men jag lovar, det där kommer bli en riktigt bra blogg! Och den tjejen har sjukt mycket snygga kläder också. Så håll utkik!
98761-790
Om 20 år är det slutsålt på Ullevi.
Och stjärnan är inte Wells, utan Beth. TAHA!

Kommentarer
Postat av: Danialjennie

Thank you for producing such a down to earth site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback