Modette, Modette

" I Modette är personlig stil viktigare än att slaviskt följa trenderna och gatans mode lika viktigt som catwalkens."

Hey, det kunde lika gärna ha stått: För Beth är personlig stil viktigare än att slaviskt följa trenderna och gatans mode lika viktigt som catwalkens.

Modettes hemsida växer, förresten - så väldans spännande! Längtar som en galninig på att tidningen skall komma ut. Och jag ljuger om jag säger att jag inte har höga förväntningar. Men för en tidningsoholic (dagens nya ord) som jag, så brukar det mesta fungera ändå. Jag tror ändå detta blir riktigt jävla (ursäkta språket) bra!

Är vi två? Kanske rentutav tre eller fyra? Fem...?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har också höga förväntningar! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback