Madicken- rutig?

DagensFick i läxa idag (till imorgon) att hitta ett recept, och skriva en motivering på varför man just valt det. Man skall skriva hur det passar ens livsstil (med motionsvanor osv.), om näringsämnena i själva måltiden och vad en portion kommer att kosta att göra ungefär.
Hey, för någon annan skulle det säkert vara skitenkelt - men inte för mig. Jag brukar inte bry mig om vad jag äter sålänge det är gott och jag inte får dåligt samvete eller blir övermätt. Jag har aldrig brytt mig om näringsämnen (även om  jag borde) och det är inte så att jag vet var ½ kg räkor kostar? Usch. Jag blir galen. Och jag känner att jag har dålig attityd inför det här. End of story. 

I övrigt har denna dagen kännts lite kyligare en de föregående denna veckan. Beror troligen på blåsten. Usch. Hade det vart samma väder som i måndags hade outfiten här till höger troligen vart helt perfekt. Eller borde jag säga "säkerligen"?


Långskjorta från Chloé. Ännu ett underbart plagg från Chloé som får mer än god plats i min garderob.

Ring från H&M. Jag är verkligen ingen ring- människa, men denna är faktiskt ganska enkelt söt. Inte för klumpig, inte för onödig. Söt.

♥ Madicken- rutig sjal från H&M. Varför kallar jag den för madicken- rutig? Hm... Kom bara att tänka på
Madicken när jag såg den. Mycket söt, och mycket vill-ha-ig.

Väska från Fred Flare. Åh, Fred Flare, jag ryser. Nyfunnen store på internet, och allt till hederliga mänskliga priser. Nu kvarstår en enda fråga: kan man beställa från landet Sverige?

Söta skor med korksula från Scorett. Naturligt färgade skor skall det vara till en outfit som denna! Om jag skall ha den, alltså! Och dessa - mina vänner - är både naturligt färgade och supersöta.

Kommentarer
Postat av: Atta och Linda

fred flare skickar internationellt...men d e rätt dyrt. 280kr och uppåt av vad vi har förstått! men fasen va söta grejer dom har!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback