Lejonets hårdag

Mitt hår är inte på min sida idag. Well, det var det i och för sig inte igår heller. Jag har alltid beskrivit mitt hår att det ser ut som en hel jädra lejonman (jag tänker på tjockleken, inte den korta lilla frissan överst på huvudet), och jag kan inte med annat än att tycka lite synd om dem idag. Lejonets hårdag, döper jag den 21 mars till. Och då skall vi tycka synd om det vackraste djuret på jorden, att det inte ens kan sätta upp håret i en tofs när det blir som förjävligast.

Mycket mer bloggning blir det inte idag. Jag ger mig själv bloggförbud fram till 20- tiden ikväll, för jag ligger sååååå efter i allt vad skolan heter. Det är orättvist att man skall lägga ner all sin s.k "lediga tid", på skolan också. Nej, jag skall inte starta diskussion om det med. Snart är det skola och svenska (sedan idrott, not-my-very-best-subject). Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback