Just something I wrote

Dagens kläder: Svarta jeans (oh-varför?)- only, rosa nagellack "Miami" - Mavala, vitt linne - H&M, vit tunika med spets - lillasysters, blommigt halsband - glitter, espadrillos m. kilklack - Hassan shoes (Rom).

Dagens väder:
Matchar inte kläder. Eller i alla fall inte jeansen. Alla mina ljusa jeans och grejor som hade passat till vädret ligger i tvätten. I alla fall - det är vindstilla, stor gul sol och det känns som det är typ 30 grader i solen! 16 grader i skuggan, men det är VARMT anyway.

Dagens sysselsättning: Solat en stund vid 12- tiden, vid 13 åker vi till turmässan, kommer hem vid 14.45 någonting och sedan dess har jag pluggat. Poor me.

Dagens mest använda replik: "Det är så vaaaaaaaaaaaaaaaaarmt. Jag dööööööööööööööööööööööööööööör. Nej, förlåt - man skall ju älska det här vädret. Måste stanna utomhus, måste stanna utomhus." 

Kommentarer
Postat av: Ellis

Haha Jag vet superskönt och varmt så man bara Måste stanna utomhus annars är man en torsk:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback