Jeremy Scott Paris Giftbags

Jeremy Scott Paris Giftbags
Fashion Addict Diary. Jag säger bara det. Jag förstår varken valuta- grejsen, och långt ifrån allt i språket - men vilken inspiration man kan få från många av bilderna! I alla fall - jag vet inte om hon nämnde dessa (se bild) i en positiv benämning (vet inte - men det känns inte riktigt så) - men väskorna är väl i alla fall lite småcoola, tycker jag. De ser lite plastiga ut och så, och är ingenting jag hade lagt mycket pengar på och sedan använt som en galning hela tiden - men jag säger STRANDEN! Det är väl en perfekt strandväska? Eller är det bara mina sommarsjuka ögon som säger det?

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: 299 kronor, så det var liksom ingen tvekan! (om rosa jackan)

Ja, ser absolut ut som en perfekt strand-väska :D

Postat av: jen

Ja- litesmåcoola vart då rätt benämning! Men till stranden då, ja! ;)

2007-03-06 @ 20:12:32
URL: http://jojsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback