Jag kan. Jag kan. Jag kan.

hj?rta!
Jag som alltid är alldeles för oteknisk för att registrera mig hos diverse blogg- topplistor och så vidare hittade nyss bloggportalen! Jisses, det var enkelt att registrera sig där, vill jag säga! Det gillar vi.

Gillar du min blogg, så får du gärna 
välja mig som "favorit". Klicka på länken och i till höger, i hörnet, finns deten länk där du kan välja. Vet i och för sig inte om man måste vara medlem.. Men isåfall kan ju du registrera dig också! Why not?

Upddaterad:
Förresten - är det någon mer än jag som lagt märke till att man inte längre kan se summan av alla unika besökare man haft sedan man började blogga? Jag kan bara se sidvisningarna... :( Tråkigt, blogg.se.

Kommentarer
Postat av: nawiie

Ja, det är samma här. Kan inte se summan av de unika besökarna :(

Postat av: Camilla

Kul! :)

2007-03-13 @ 20:02:55
URL: http://www.stilic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback