Hej och hejdå

Om 40 minuter har jag ett matteprov. Jag suger verkligen på matte, det är det krångligaste som finns. Men eftersom jag har pluggat hela dagarna ända sedan lördags, och verkligen gjrot mitt bästa vad gäller det så kan  jag väl i alla fall få 1 poäng? I förväg?

Har förresten sprungit 2,5 km alldeles nyss. Det var ju inte det smartaste jag kunde göra, inför ett matteprov. Nu sitter jag här med huvudvärk (ja, jag dricker för lite vatten. blä) och helt slut. Nada energi. Skall ta en chokladbit, så kanske jag i alla fall får tillfällig energi? Eller jag är ingen expert på det där (och det kanske märks), men i alla fall brukar jag bli pigg om än för en kort stund när jag får i mig godis.
Nu måste jag kila. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback