Här är jag!

Bloggen kände för att spara om det här inlägget som utkast under natten 17-18 mars. Så nu publiceras det om på söndagen, fastän det var skriet och publicerat första gången på lärdagen. För att undvika en viss förvirring.

HEJJag är pinsamt dålig på att lägga upp dagens outfit. Har man skapat en alldeles egen kategori för såkallade "Dagens outfit", så skall den ju faktiskt fyllas också. Jag väl bortförklara mig lite med att jag typ aldrig hinner. Och jag suger på at ta kort med självutlösaren. Så jag behöver alltså någon som hjälper mig. Och någon har inte alltid lust med det.

Men, för att stilla mitt dåliga samvete lite, så lägger jag ut en bild på vad jag har på mig idag. Inget märkvärdigt, men lite bättre till mods känner jag mig allt...

Tubtopp från Zara (Rom). Snygg, bekväm och skön. Tre av tre rätt.

Jeans från H&M. Mörkblå stuprör på!

Vit hoodie lånad av lillasyster. Från Lindex barnavdelning, för många årsedan tror jag. Den har en söt detalj uppe vid axeln som inte syns så bra på bilden. Men det är i alla fall lite snygga "silverstenar" och broderi i rosa och vitt.

Tygskor från Din Sko. Well, här är dem igen. Fast denna gång IN ACTION.

Halsband från Pilgrim. Syns inte så himlans bra på bilden (man ser bara en skymt av kedjan), men jag har i alla fall på mig det. Älskar Pilgrims halsband.




Vart har jag vart i övrigt under denna lördag då? Superstädat hela huset + snabbvisit tur och retur till fjällbacka och hem igen. Tjenix.

Kommentarer
Postat av: Ellis

I Löwe the tygskor,jag vill också ha vita tygskor..najjsigt:)

Postat av: sofia

snygga skor, måste också skaffa vita tygskor nu till våren :)

2007-03-17 @ 21:38:02
URL: http://sofiaw.wordpress.com/
Postat av: Leandermoa

many thanks for your dedications to this world

2009-11-20 @ 10:17:12
URL: http://leandermoa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback