Godnatt. Eh, jag menar godmorgon.

GodnattIdag har jag lust att göra ingenting. Jag vill bara sitta kvar här i mina jättefula, men ack så sköna myskläder bestående av; Gammal gratis t-shirt från H&M med tryck ("Have a nice summer!"), svarta mysbrallor från Stadium och en stor tjocktröja som egentligen tillhör min morfar, men som jag har lagt beslag på.
Fast snart måste jag faktiskt ta på mig vanliga kläder. Och sminka mig. Och packa idrottskläder, också. Gah, jag orkar inte.

Idag har jag dåligt morgonhumör också. Så jag slutar skriva nu. Over and out.




Kommentarer
Postat av: Angel

Tråkigt med Måndagar

Postat av: Linn

åh, var också så himla trött i morse

2007-03-12 @ 16:13:33
URL: http://lajn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback