En enkel (?) tulipan...

idag
Jag kommer in i perioder ibland där jag verkligen är jättedålig på att klä mig i färger. Så idag gav jag mig tusan på att drömma om något färgglatt. Det var inte så svårt som jag trodde, kan jag lova dig...

Jeansjacka från H&M. Jag var mer ute efter en jeansväst, men hittade ingen. Så denna får duga sålänge, men det är verkligen inte fyskam det.

Klänningen kommer ifrån T-Bags, och visst är den härlig!? Jag skulle känna mig som världen vackraste... tulpan i den här. Inte fult, det inte.

Halsbandet med sjöhästen hittar du hos Dazzling. Supersött, kort sagt.

Väskan kommer från asos. En över-axeln väska, för den som inte ser det. Coolt.

Boots från Wedins. Wedins har verkligen sjukt mycket fint att kolla in i vår och sommar - gör det du med!

Nu har jag bråttom - men vi hörs och... ses?

Kommentarer
Postat av: nawiie

hallå där :)
tackk, ja jag har gjort designe själv hihi (A)

Postat av: Nilsoliwia

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-07-20 @ 08:14:29
URL: http://nilsoliwia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback