En dålig start på en dålig vecka (?)

Varför är jag så hemskt dålig på att sova ut? Alltid går jag upp en timma tidigare än vad jag behöver, bara för "tänk om..". Jag börjar bli riktigt irreterad på mig själv. Sov, för fasen.
Dessutom väntar en överjävlig vecka.
... Imorgon inlämning av NO-arbetet som jag jobbat som en galning med (och som inte jag är färdig ännu med)
... Imorgon spanskaprov som jag knappt hunnit plugga inför. Har väl mets kollat igenom fraserna. Halva kapitlet har jag missat genomgångarna på också. Det här känns inte bra

... Onsdag Nationellt prov i Engelska. Uppsatsskrivning. Okej, detta finns det typ inte en chans på miljonen att jag kan plugga inför ändå, men det är liksom bara ivägen ändå.
... Onsdag SO- prov, industrialismen. Under första hälften av detta kapitel var jag sjuk. Under andra hälften hade vi vikarie (3 veckor!). Och jag har inte tid att plugga inför det. Helvete.

Kommentarer
Postat av: Linn

jag har blivit grymt skoltrött :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback