Development

Development
Jag är en sån där som måste vara inloggad på msn hela morgonen för att se så folk loggar in och ut som de ska. Eller i alla fall ut. Så jag vet när jag skall gå till skolan, så att jag ser att idag är det vanlig skoldag och ingen sovmorgon som jag missat. Men idag har inte en människa från min klass loggat in. Det är väl skola idag? De vanliga tiderna? Idrott? Jag får panik.

Det supersöta linnet kommer ifrån Development och jag skulle bärt det till mörkblå stuprör och stor sol på himlen en dag på stan.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Haha.. att du ens hinner logga in på msn! Jag går upp vid 6 varje dag och rusar iväg till bussen, no time för datorn! Idag kom jag till praktiken en timma för tidigt, glömde bort att dom har möte på måndagar :P

Postat av: Ally

Gud vad fint linne. Tänk till svintighta jeans och klackskor.. mmm

2007-03-12 @ 15:48:52
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Conradnikita

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2010-01-22 @ 10:15:33
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback