Detaljer, detaljer!

Dagens
Soligt idag. Igen. I vintertider hatar jag att bo i Sverige och hotar ständigt med att flytta här ifrånm om någon inte gör något åt skitvädret, men nu - aah! Det är helt underbart, underbart, underbart ute!

Dagens dröm är beroende av detaljerna, skulle jag vilja säga. Och ja, nu sa jag ju det också.

Jättesöt klänning från See by Chloé. Älskar dragskon vid midjan. Detalj #1 som denna outfit är ingenting utan.

Skor från Wedins. Så fulsnygga så det  är inte sant, nästan. Fast nu är dem det, och jag vill bara ha-ha-ha.

Nagellack från Essie i nyansen Strawberry Shortcake. Okej, jag gillar inte att lägga över hundralappen på nagellack när det finns så man kan få 3 stycken för samma pris - men den här nyansen är riktigt snygg.

♥ Väska från Wedins. Hm,
egentligen ser den ut såhär - men jag tycker det hade vart snyggare med bruna band så jag... gjorde om den lite snabbt.

Armband från Design by Angela Gotborn. Vilka tjejer med stort intresse för shopping vill inte ha ett sådant här armband runt handleden, räcker upp en hand? Jag har en känsla av att jag inte är den enda tjejen som sitter på händerna just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback