Det skulle bli en klänning...

(:
Här är vad som blev efter shopping idag. Eller shopping och shopping. Men en sväng i butikerna? (:
Det skulle bli en klänning, men jag tyckte om detta så mycket - och hittade ingen klänning som jag föll för - så det blev lite vardagskläder istället. Men jag skall ha på mig det ändå. Bara för det är nytt och då vill man ha på sig det. Haha, jag är knäpp. Förlåt.

Ehm... Jo, jeansen kommer ifrån H&M och jag skulle kalla dem "sommar-asfalts-färgade". Sådan där lite smutsig grå. De har även knappdetaljer och jag föll direkt för dem. Speciellt då jag letat efter exakt och precis grå stuprör med knappdetaljer. Dessa kostar bara 198 i ordinare pris, men jag hade 20% på mina så jag fick dem för 158 pix.

Linnet är ju neonrosa. Behöver jag säga mer? Mycket tjusigt fram i sommar, tror jag. Jag letade efter ett gult, men fann detta. Well, det får funka so long. 100-lappen hos Vero Moda.

Kommentarer
Postat av: Malin

fina färg på linnet:)

Postat av: Rebeca

äh, de blir klänning nä'sta gång ;)

2007-03-09 @ 18:41:51
URL: http://Rebeza.blogg.se
Postat av: Sassa

jeasen var jättesngygga :) har letat efter gråa..

2007-03-10 @ 15:06:30
URL: http://sassans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback