Dagens dröm. Och sånt.

Dagens dr?Jag har pluggat precis hela dagen. 11 - 18.30, exklusive 1 timmas middag. Och så kommer det antagligen att bli denna veckan. Mindre bloggning på dagar, kanske en del mot kvällen. De som följer min blogg vet att jag har svårt att hålla mig ifrån bloggandet. Men jag har faktiskt 4 prov + 50 glosor denna veckan, så jag skall skärpa mig lite vad gäller skolan också.

- Vanliga, hederliga "penn"-jeans från J Brand

- Fräschaste vårskorna kommer ifrån Skopunkten. Liknande varianter kan man se lite varstans nu i vår, och för en kilklacks- fantast som jag så är ju någon variant ett måste för mig.

- Armband från Dazzling. Och yes - skimrande är det. Och vackert. Och verkligen "jag-vill-ha".

- Oj och jisses vad jag blev kär när jag fick syn på denna tröjan från Vanessa Bruno. Som en parkas - fast man kan använda den hela tiden (utan att det ser dumt ut!!)

Nu: One Tree Hill!

Kommentarer
Postat av: angus

Gillade färgerna, supersnyggt :)
4 prov på en vecka låter sjukt jobbigt, lycka till i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback