Anatomicals

Another Bloody Shower Gelzing in the shower

Lördagsgodis- dags! Jag måste tipsa om dessa sjukt coola shower- grejerna. Snygga färger att ha i duschen eller på badkarskanten + roliga texter på förpackningarna. De två showergelena på de stora bilderna ovan är mina favoriter: "Another bloody shower gel" och "zing in the shower". Undrar om de luktar lika coolt och gott som jag kan tänka mig... Hm...

Finns i alla fall att köpa hos
Accessora, och märket är Anatomicals. Pris? Runt 100- lappen.

Sweet and shower
You need a blooming shower
Hand of hope and glory

Kommentarer
Postat av: Estelle

Älskar deras förpackningar!

Postat av: Nora

Tack för kommentaren, och visst är skorna fina?! Kan kanske bli lite problem att ha dom i vårslasket bara...

2007-03-03 @ 23:24:26
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: ebba

Guud vilka coola! Vill ha...

2007-03-04 @ 21:15:56
URL: http://ebbaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback