Vad som händer

Det är värmerekord, och det märks verkligen. Jag håller på att förgås här, jag står inte ut. Ja, jag vet - man skall inte klaga. Men värmen kom så... plötsligt? Eller nej? Men ni alla förstår vad jag menar.
Nu kommer det ösregna, hagla och vara föjävligt imorgon, bara för jag klagar...

Mitt internet ligger nere på min vanliga "bloggdator", och eftersom jag inte är jordens största teknikunder (snarare tvärtom) så måste pappa fixa det. Grejen är bara den att han är inte hemma förrän imorgonkväll igen...
Ja, ni förstår ju förhoppningsvis om bloggningen inte blir överflödig nu då...

Förresten så är skolan så gott som över för min del nu. För detta skolåret i alla fall. Idag hade vi vår sista redovisning. Imorgon är det bara 4 helt lugna, vanliga lektioner och nästa vecka är det inga lektioner över huvudtaget. Jag mår bra, jag trivs med detta liv. Mer av det, tack. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Kjetilkatarina

Cool site ... I like it :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback